tisdag 4 augusti 2009

Min Älskling, du är som en ros ...

... stickig och jäklig men underbar ändå. Nävars, han är perfektomento. Just nu grejar han i garaget med min önskade kyssbänk. Tre delar är på plats under körsbärsträdet och de sista två delarna jobbar han med för fullt. Tanken var att få kyssbänken klar under semestern men det hanns inte med.

Min Karen Blixen har gett en hel del rosor i sommar och nu har jag knipsat av varenda en förutom en knopp som jag såg att jag missade. Rådjuren har låtit buskarna vara ifred och jag antar att det är tack vare blodmjölet som jag spridit ut titt som tätt. Just nu sprider lavendeln väldoft här på entréplan och buketten tronar på matbordet.



Rosor, höstanemon och vit lavendel

Ljuvlig ...

Trötter ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...