tisdag 15 september 2009

Helt om

Igår snurrade jag och David om bord och stolar i uteplatsen. Annat bröte som bara lämpats in rensades bort. Det är helt otroligt vad grejer har en tendens till att hitta nya avdumpningsplatser hela tiden. Speciellt när man är för lat för att lägga tillbaka saken där den var från början. Det är jag lite expert på, sen rensar jag upp i röran emellanåt. Egentligen borde jag lära mig att lägga tillbaka rätt från början men ja, en annan gång.

Uteplatsen kändes större när bordet vändes men det kanske beror på allt som rensades bort? Nu skulle jag vilja vitmåla väggarna istället för den vitlasering de har nu. Jag fattar inte riktigt vad jag tänkte med för 5 år sen när jag laserade uteplatsen och väggarna i källartrappen? Det var snyggt då men nu är det bara fult. Får klia maken under hakan när han kommer hem och se vad han säger. Det är risk att det gnälls att det blir för mycket vitt överallt igen ;-)

Före

Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...