tisdag 18 maj 2010

Färdigmålat

Igår blev det målning i raketfart eftersom Alva inte ville samspela och knorrade i vagnen. På förmiddagen hann jag och David med den bortre sektionen sen blev det att packa ihop och gå in. På eftermiddagen gjordes försök nummer två och då gick det undan! Alva knorrade igen och jag hann lagom klart (David övergav mig och lekte specialagent Ozo) innan fröken slog på djungeltrumman och det var dags att gå in. Alva hade en riktig struldag igår och var vaken från strax efter 14.30 till 22. Behöver jag säga att hon var grinig? Det var jag också ...



Före
Staketet närmast har fått färg
Städat och klart

Efter
Från utsidan
I slänten kommer vi sen så gräs

Efter
Från insidan
Sen ska bara allt bröte bort också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...