torsdag 16 februari 2012

Beställningar

För ett tag sen fick jag beställningar på vimplar. Lycka! Lycka i att både få göra något praktiskt, att få sy men även att kunna glädja någon annan. Jag har inte publicerat bilderna innan helt enkelt för att blogger och jag inte varit överens. Jag har roterat bilderna i datorn men blogger har vänt dem åt ett annat håll. Vi har blivit osams även idag men hux flux hamnade sista bilden som den skulle. Jag blir något irriterad att bilderna inte går att vända till rätta här men jaja, nu löste det sig.

Igår undrade en tjej om jag kunde sy stjärnor till henne och självklart kan jag det. Jag gillar att sy och det är så mycket roligare än att stoppa näsan i kurslitteratur *visslar oskyldigt* så stjärnorna knåpades ihop och det var så skönt måste jag erkänna. Men, nu börjar snart litteraturen skrika åt mig så det är väl bäst att jag gör lite nytta? Kanske. 





Vimpel


Helvita stjärnor


Vimpel





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...