tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen



En dag som denna äter man semla helt klart. Jag har grundat med en nybakad till förmiddagskaffet. Hur gott som helst och nu är jag mätt och nöjd! Om jag orkar eller vill ha en till eftermiddagskaffet återstår att se :-)




Vet ni, solen kikar fram här nu och vårfåglarna kvittrar förtjust utanför. Det är helt underbart och vårkänslorna infinner sig på studs! Just nu blev jag sugen på att ta mig an vitrinskåpet i vardagsrummet men nu står det läsning på agendan hur gärna jag än vill pyssla med annat.


Önskar er en riktigt skön och semelgod tisdag

1 kommentar:

  1. Hej hopp
    Ny adress till bloggen som jag tänkt komma ihåg att jag har =)
    www.annamamma.com

    kram

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...