måndag 13 februari 2012

Vårt krypin

Under gårdagens natt föll snön, den efterlängtade snön! Med en gång blir dagen så mycket lättare och ljusare. Och med en mycket ljusare dag blir det perfekt ljus att fota i så jag passade på att ta kort på vårt krypin a.k.a vårt sovrum. Här sover vi gott och nu när maken är i Helsingborg sover jag och barnen här. En unge på vardera sida och jag i mitten. Jag sover förvisso som en kratta men ändå är de gånger jag har båda barnen i sängen bland de mest underbara stunder jag har.  




Sett från trappan


Dörrarna stängda
(vilket de väldigt sällan är mer än på tidiga mornar)




Underbara orkidée


Den gamla stolen var tänkt som nattduksbord åt dottern
Tycker den passar fint här


Låter du dina drömmar bli verklighet?


Sett från sängen


Kärlek och utsikt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...