onsdag 1 juni 2011

Äntligen

För ett tag sen fick jag för mig att jag ville ha ett armband med barnens namn. Ett egendesignat. Efter lite turer med en guldsmed i stan och ett slutpris insåg jag att det blev på tok för dyrt för min plånbok. Jag la ner. Sen hamnade jag på nätet, googlandes efter örhängen med namn. Jag hittade en sida och ett par örhängen för 690 kronor. Lite dyrt tyckte jag och allt rann ut i sanden. Så i lördags fick jag för mig att kika igen. Ut på Google. Jag hittade inte sidan jag hittade sist men hamnade istället på en annan sida med smycken av allehanda slag. Där hittade jag knappörhängen och namn. En beställning lades ganska omgående. 8 mm breda och handstansade namn. Lite charmigt ojämt. Precis som jag vill ha det. Ett par örhängen inklusive frakt för 208 kronor. Det blev min Mors dag-present.



Fick du någon Mors dag-present?











Kika in på deras hemsida du också



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...