fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!

Midsommarkrans av blommor från trädgården

Prästkrage, nejlika, lavendel, murgröna och jättedaggkåpa



Hoppas ni alla har haft en skön midsommarafton. Det har vi. Lugn och skön och bara helt lagom perfekt. God mat, skitsnack och mumsiga jordgubbar till efterrätt. Nu lurar jag på att ta med mig tidningen Lantliv till sängen eller om jag ska joina maken och somna till en film? Kan ni tänka er, tidningen Lantliv fick jag för två dagar sen och jag har inte ens öppnat framsidan. Det är nästintill skandal för att vara mig. Eller betyder det att jag är upptagen med annat?



Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...