torsdag 9 juni 2011

Garnbollar

Jag såg en bild och beskrivning på ett forum. Snabbt var jag nere i källaren och rotade bland allt bröte vi har. Upp kom jag med tapetklister och garnpåse. En stackars överbliven ballong rotades fram bakom soffan och den sista runda blåstes upp till sonens klagan. Sen sattes sonen i arbete att klippa garnbitar (vilket han gjorde med glädje men varje bit var tvunget att provlekas). Jag geggade ner både mig själv och garnet i tapetklister och garnet lindades sen huller om buller på ballongerna. Två dagar senare punkterades ballongen och petades ut mellan garnvirvlarna. Voliá.




Före



Efter













1 kommentar:

  1. Nämen är det så lätt att göra de där? De är ju jättesnygga! Så skoj att se allt fint du fixar till!Kan bara inte förstå var du hittar all energi :-)

    Jenny/Jasminen :-)

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...