tisdag 20 oktober 2009

Vojne, vojne och AJ!

Igår skrev jag ut min examination. Igen. Kanske lika bra att ha något att bläddra i när jag blir grillad på torsdag? När jag skrev ut det arbete jag ska opponera på skulle jag sätta mig lite bättre. En yttepytte rörelse och det högg till och ilade till i ryggen sen satt det och gnagde som en irriterande .. ja nåt.

Idag är det ännu värre. Ryggslutet värker och minsta lilla rörelse framåt känns det som jag ska gå av! Jag som hade tänkt att åka en sväng till tippen och slänga bröte från köket ... Det blir att lägga ner och värma vetekudden istället för att se om ryggen mjuknar till något. Bäst av allt är att jag för första gången idag kände av fogarna rejält under hurtpromenaden till förskolan. David cyklar och blåser på som bara den så jag får göra mitt bästa i att hänga med. Trevligt att fogarna gör sig till känna redan nu ... och så ryggen ... när jag ändå är igång kan jag nämna att jag tror något ischiasliknande hugger till i skinka och ben ibland också. Så trevligt så ... Jaja, det kan ju bara bli bättre, eller var det sämre??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...