onsdag 21 juli 2010

Ny pall på 20 minuter

Den här pallen står i hallen. Perfekt för både stor och liten när skor och kläder ska på och av. Från början hade den ett rött tyg. När hallen fick råspont och ljusblå väggar passade inte det röda in och fick ett ljusblårandigt tyg istället. Efter närkontakt med några chokladfingrar och jag som försökte gnugga bort gick det röda igenom. Det har jag retat mig på länge men alltid fått på skyglapparna och inte orkat bry mig för att fixa till. Igår tog jag tjuren vid hornen, parkerade Alva bredvid, rotade fram tyg, tejp, sax, nubb och hammare. Det hade nog gått fortare än 20 minuter men jag måste ju snacka lite med lilltjejen också.


Före

Efter

Baksidan med synliga nubb


1 kommentar:

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...