söndag 8 augusti 2010

Lite färg i det vita

Vi åkte till plantskolan igår för att köpa några röda vinbärsbuskar. De var slut och maken haffade en krusbärsbuske med röda bär istället. Inne i butiken sprang många omkring med orkidéer och jag fattade inte varför tills jag fick se en orange skylt med siffrorna 50 på. 50 spänn för orkidéer?! Eller stod det 50%? Strunt samma, jag plockade på mig två spräckliga för att göra maken till lags men så hittade jag de randiga och plockade på mig två av dom också. De kostade 50 kr/styck och då kan man ta fyra stycken utan dåligt samvete. Fint i fönstren blev det med.


Vit Kockumslåda


Vit Kockumslåda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...