lördag 7 augusti 2010

Tänk ...

Så här förvånad kan man bli när man snurrar runt för första gången


... för exakt ett år sen vid den här tiden visste vi att vi skulle bli föräldrar igen. Det förklarade mitt illamående en natt när jag jobbade. Vi, som hade gett upp tanken på ett barn till, var helt plötsligt gravida efter 14 månaders försök. Så underbart, så overkligt och så härligt! Ut kom hon, 40 veckor senare och förvånade både mig och maken. Även om jag från början kände på mig att det var en tjej så började jag tvivla och var slutligen säker på att det var en kille. En rund Alva visade det sig vara. En riktigt glad gofis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...