söndag 2 januari 2011

Ja, vad blev det?

Kommer ni ihåg den här lastpallen som maken släpade hem? Camilla vågade sig på en gissning och idén från peppar & vanilj som hon gissade på gillade jag skarpt! Så enkelt och smart. Tyvärr har vi inte plats för en sån idé. Ibland önskar jag att vi bodde på en herrgård ;-) Nu blev det inget sånt här hos oss utan ett vardagsrumsbord. Maken har kortat av den på bredden med en bräda, flyttat en av klossen under, satte på ben och spraymålade den vit. Idag kånkade han in den och vi är båda två riktigt nöjda med resultatet! Precis som vi tänkt.












Nu vill jag göra om resten i vardagsrummet och jag var på väg att ta fram spackel och sätta igång. Så säger maken "Det gör vi inte nu." Vaddå då, tänker jag, det är ju jag som ska måla? Maken har visst tänk isolera innerväggarna. Det fixar inte jag. Jag kan måla sen när det är färdigisolerat. Tills vidare har inspirationen till lite annat börjat smyga sig på så jag får väl ta det så länge? När andan och orken faller på.

2 kommentarer:

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...