söndag 9 januari 2011

Tofsar?

Vem behöver tofsar á la Maria Montazami när det finns stjärnor? Jag gillar Maria, hon är så härligt genuint äkta och första gången jag såg henne på tv tyckte jag hennes tofsintresse kändes en aning fjantigt. Sen, ju mer jag tittade (typ zappandes vid reklampaus) kom jag på mig själv med att det var himla snyggt med tofsar lite här och var. Jag har till och med kommit på mig själv med att stå och fingra på gardintofsar men de har jag inte gillat till 100% så än har jag inte gjort något tofsköp. Däremot har jag dille på stjärnor. De hänger överallt. På garderobsnycklarna i hallen, i taket från lampor, i fönstren. Bäst gillar jag de små stjärnorna. De ser så söta ut, lite så där gulligt barnsliga. Passar mig perfekt.




Stjärnor är vi allihopa

1 kommentar:

  1. Jag gillar allt tofsar jag med, men med måtta! Jag äger bara en tofsliknande sak som är på en hängande ljuslykta. Så någon mer skulle nog allt kunna få flytta in här!

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...