lördag 1 januari 2011

Hej kompis!

Makens fulsnygga lykta har fått sällskap. Syrran hade strosat på Återvinningen och MMS:at en bild som jag missat totalt. När jag skulle iväg och glo på plantskolan såg jag mobilen och bilden och visade den för maken. "Den vill jag ha." utbrister han. Min tur till plantskolan fick en omväg via Återvinningen. En rätt skaplig omväg. Fast det var lite trevligt för jag hittade en grej som kommer till användning i vår eller sommar. Maken avlade dock en suck men vem bryr sig om det? ;-) Han fick ju sin lykta.


Före
Maken har hunnit börja måla
Efter


Tillsammans



Jag måste erkänna att de fula lyktorna blir himla shyssta i vit färg. Så schyssta att vi kommer leta fler för att samla ett gäng. Stilleben i grupp ger bästa intrycket eller hur är det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...