måndag 25 april 2011

Glad påsk!





Lite så här i efterhand önskar jag er alla en glad påsk. Hoppas ni alla ätit gott och kunnat njuta av den underbara värmen som kommit. I lördags studsade sonen ut på två röda sen jag sa att jag sett påskägg i trädgården. Tänk, påskharen hade varit här och lämnat lite spår i trädgården. Aldrig förr har sonen kommit i kläder och rasslat ut så fort som då! Inte mindre än sex ägg hittades lite här och var med ett innehåll av allt från pengar, majskrokar, riskakor och lösgodis.

Jag måste erkänna. Idag har jag packat ner påsken även om jag släpade med mig en hel låda påskliljor hem från plantskolan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...