fredag 1 april 2011

Ibland bara dyker tillfället upp ...

Härliga fredag! Idag passade jag på att storhandla och stack på loppis. Jag älskar fredagar på lika sätt. Det är sista dagen innan helg men framför allt: maken är hemma. Oftast. Ibland har han jobbat även sina pappafredagar. Jag har spanat dockvagnar på nätet åt dottern. Inte för att hon lär använda dockvagn på flera år (om hon nu vill ha dockvagn överhuvudtaget?) men spana kan man ju göra ändå. Idag stod den där, mitt framför mig. Lite rostig och skamfilad men vaddå? Jag bannlyser en ny, färgskränig och plastig dockvagn. Jag gillar återvinningstänket. Jag vet inte vem som är lyckligast över denna dockvagn hittills. Jag eller sonen? Jag ville tvätta av den och skrubba stänkskydden men se, det fick jag inte. Han hade valsat iväg med den. Med ett stort leende på läpparna.

Den går att fälla ihop och liggdelen går att vända på

Även bromsen funkar




Idag är det visst 1:a april. Har du blivit lurad än?

Jag har det :-)

1 kommentar:

  1. Härlig blogg du har!

    Ser att du är mammaledig och tänkte visa dig en arbeta hemma möjlighet som jag är med i, kanske det skulle passa dig?

    ta dig en kik på min blogg och fliken "personlig utveckling med ESC"

    Hör av dig om det verkar intressant!

    kram
    Daniel

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...