lördag 14 november 2009

En titt på hur det ser ut idag ...

Jag föredrar att ha ordning och reda omkring mig. När huset börjar bli aningens för rörigt får jag mina ryck och röjer iordning. Efteråt infinner sig en skön känsla i kroppen. När köksrenoveringen drog igång insåg jag att ordning och reda-tänket fick läggas på hyllan några veckor framöver. Det har, kors i taket, gått över förväntan. Nu börjar det dock krypa lite i min kropp efter ordning men än kan jag inte göra något åt situationen. Det är en bit kvar innan ordningen är återställd och sakta men säkert blir det bättre och bättre!

Köket har fått flytta en våning ner, till tvättstugan

Ena änden av vardagsrummet ...

Matbordet
Bilden är tagen innan kylskåp och spis flyttade in

Andra änden av vardagsrummet ...
Bakom skinnfåtöljen gömmer sig lite till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...