fredag 27 november 2009

Jag kunde inte hålla mig ...

Årets adventssljus blir en repris från förra året
Murgröna från trädgården

Jag ska julpynta i helgen har jag tänkt. Trappräcket ska få ljusslinga och granris som vanligt (ärligt stulna granar ligger på gräsmattan och väntar) och diverse pynt och stakar ska få komma fram ur sina kartonggömmor. Men igår kunde jag bara inte hålla mig ... Grannens stjärnor i fönstret fick mig att sukta. Lika bra att tjuvstarta några dagar i förväg ...

Stjärna från K-Rauta

En pappstjärna var redan monterad och klar. Igår monterades den andra och då kan de lika gärna placeras ut. Den ena hamnade i Davids rum och den andra fick ta plats i hallen. I skenet av stjärnorna mös jag i fulla drag. Trots att hemmet för övrigt är i kaos så räckte det med två stjärnor ljus för att få lite ork och energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...