tisdag 2 mars 2010

Fotografering

I söndags hämtade jag upp Sara som varit på fototräff i Linköping. I måndags fotograferade hon magen och jag som egentligen inte är bekväm med att befinna mig framför kameran kände mig fin för omväxlings skull! (trots alla extrakilon och svullnad). Jag måste erkänna att det var riktigt kul! När Sara fått sista bilden packade vi ihop oss och åkte in mot Linköping för att äta lunch innan Sara skulle med tåget hem och jag skulle vidare till universitetet. Dagen lämnade mig varm i hjärtat och med ett leende på läpparna. Bilderna från fotograferingen finns att beskåda här:

1 kommentar:

  1. Hello! Jag hittade hit från familjeliv, heter Kix2010 där. Jättefina bilder på magen!! Å ert hus blir så fint! Vi har själv ett gammalt hus som vi renoverar. Roligt roligt! :)

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...