måndag 8 mars 2010

Kolla in sötnosen!

Hur söt kan man vara?
I lördags kom brorsans tjej Ulrika med en sak till bebisen. Jag öppnar påsen och i den ligger Mumin på bilden och bara ser för söt ut! Jag kan säga så här: bebisen lär inte få se röken av denna. Uppvisad möjligen. David har lagt beslag på totalt. Han har med den bredvid sig i soffan, han leker med den och den ska självklart vara med i sängen och nåde oss om vi norpar den! Då kommer ett ramaskri. Häromdagen blev han jätteledsen vid läggning för att bebisen skulle få den när han själv vill ha den. Jag svarade att han kan ta Mumin eftersom bebisen är för liten för att fatta i alla fall. Han kramade om Mumin, la den ovanför sin kudde där hans snuttisar ligger och sen vände han sig om och sov.

Igår kväll hörde jag honom stöka i sin säng och *klick* så tändes hans lampa. Jag gick upp och mötte honom i dörröppningen. Yrvaken och med kisande ögon viskar han fram: "Kan du ta något?" Jag kunde inget annat än le där han stod med sina 2 snuttisar och Mumin i sin famn, på väg in till oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...