tisdag 16 mars 2010

Sorg

Jag som trodde jag hade gröna fingrar. Det har jag inte har jag insett efter att de övervintrade pelargonerna har tagits in från sitt vinterslummer i garaget. De som sett halvdöda ut och utan hopp har återvänt till livet på något vänster men de två plantorna som jag verkligen vill ha liv i ser det mörkt ut för ... de två Pac viva Madeleine som jag beställde förra året. Inte kommer jag ihåg om jag beställt nya plantor från Rockdala heller men det återstår att se när jag får levereransen. Om inget annat går det ju alltid att beställa nya.

1 kommentar:

  1. Ajdå! Förhoppningsvis kommer de om du ger dem lite mer tid, annars finns det fler att köpa. Fast det är helt klart roligast att få liv i de man redan har.
    Kramar

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...