söndag 6 mars 2011

Another day in paradise

Dagen började till en småtjuttrande bebis på strålande humör. Hämta bebis och mys i sängen. Men ... vänta lite nu ... vad är det som ... En bajsblöja senare var vi tillbaka i sängen. Finns det någon bättre start på dagen? Lite bebisbajs liksom.

Sonen vägrade öppna mitt paket, han tjurade eftersom han inte fick något paket själv (sen blev det annat ljud i skällan när han fick några mellanläggsbitar från våra dörrar att bygga med). Efter fika med underbara familjen kan jag konstatera att jag har haft en fullkomligt perfekt dag! Lugn och skön, ingen stress, skratt och prat, paket, solsken, härligt väder och det var underbart med en barnvagnspromenad i rask takt. Jag kan inte ha det bättre än så här.


Tack underbaringar för att ni finns!






Fånga dagen
Det har jag verkligen gjort idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...