onsdag 30 december 2009

Bra att ha till nästa abstinens


Örngott

Lakan med brodyrband och monogram

Lakan med spets och monogram


Jag som bara skulle titta ... och så ligger de där och ser så förbaskat fina ut! Sen tänkte jag lite längre. Efter att jag sytt lapptäcken och filt innan jul tunnades tygerna ut en aning. Visst finns det tyger att ta av men inte av fina gamla lakan. Faller syabstinensen på vill jag inte vänta och leta tyger, då vill jag sy med en gång, speciellt om jag har fåVänsterjusteratt en idé jag vill testa. Så, för summan 75 kronor följde de med hem. Örngottet åkte med av bara farten eftersom den har ett så himla fint broderi! Lakanen med blå monogram kanske blir gardiner så småningom och den helvita? Ja, vad kan det bli av den??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...