måndag 14 december 2009

Jag vet inte riktigt ...

... om jag gillar gardinerna i köket. I min tanke såg gardinerna skitbra ut men när de kom upp kändes det som om köket blev trångt och rörigt (se bilder nedan). Jag mumlade och muttrade igår och maken tyckte att gardinerna gjorde köket hemtrevligt och mysigt. Jag tycker lite tvärtom. Kanske har jag vant mig i att ha öppna fönster sen vi började riva ut köket någon gång i slutet av oktober? Jag kanske måste vänja tillbaka? Samtidigt som det var härligt att få in mycket ljus var det rätt härligt igår att få upp "skydd" mot insyn. Men ändå känns det skumt och konstigt. Vad tycker ni?

3 kommentarer:

  1. Jag tycker gardinerna är fina! Tycker inte du ska ta bort dem! Jättesnyggt kök ni har!

    SvaraRadera
  2. Gardinerna är jättefina, men kanske att de går lite långt ner?
    Jag hade nog velat haft dem lite smalare, lite högre. Men det är en smaksak.
    Köket ser förövrigt skitfint ut!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag tycker gardinerna är fina - så dom kan du ge till mig :-D Näe, jag är på din linje med mycket ljus in... Det behövs nu, de få timmar det är ljust ute. Kanske känns skönare i vår att sätta upp (andra) gardiner. *fniss*

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...