måndag 20 april 2009

Rökbord

Makens föräldrar skulle kasta detta bord men som tur var frågade de om vi ville ha det innan. Jag hade inte sett det men sa stopp direkt! Igår hämtade maken hem bordet och nu på morgonen har jag omorganiserat i makens fula, svarta bokhylla och flyttat ner alla (ja, nästan alla) starkare drycker från bokhyllan ner i rökbordet. Maken har några wiskeyflaskor på lager och så blir det när han är en liten samlare av olika sorter. Det är ju tur att vi numera pimplar vin när andan faller på ...

I den svarta bokhyllan som jag inte gillar eller är ett större fan av och helst skulle vilja se lämna huset eller bli vit, fick i alla fall mina pärmar och kurslitteratur instoppad i sig. Det känns hårt att erkänna men faktiskt svalde den mycket, betydligt mer än vad jag trodde, så lite bra är den men den är fanken inte snygg.



Mönster


1 kommentar:

  1. Min kurs handlar om möbler mm och det är är fint!! Gjort i olika träslag...Ha en bra kväll!! Kramar

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...