tisdag 2 juni 2009

Fönsterprojekt

De här fönstret och ett till köpte jag förra veckan och jag målade även dessa i helgen under solens varma strolar. Jag fick lite färg på fläsket på köpet och en mindre brännskada i nacken. Så kan det gå när inte haspeln är på ... De är inte riktigt klara än, jag ska skrapa bort lite färg som hamnat där den inte borde och dra lite skrap så det blir lite slitet. Tanken sen är att de ska monteras på väggen vid matbordet. Vi har provställt fönstren och det ser rätt bra ut. Hur det blir med upphängningsanordning och när de behagar komma upp är en annan fråga ...


Före

Efter men ändå inte


2 kommentarer:

  1. Blir helt säkert kanon när det blir klart!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar den! Sådan vill jag ha när jag flyttar till hus!

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...