tisdag 2 juni 2009

Insidan

Här är lite bilder från insidan av Stubbegården. Det här är charm och jag skulle kunna suttit där och njutit hela dagen men en viss stor herre ville hem och meka cykel. Inte ens ett stopp vid loppisladan hann vi med. Typiskt ... när vi ändå var i krokarna ... Jag hade i och för sig troligen inte köpt något men det är roligt att titta.


Titta ... Visst är den fin? En sån här kristallkrona vill jag ha över vårt matbord. Jag gillar inte riktigt den krona vi har nu. Jag satt med maken under denna och filosoferade i söndags och kanske har jag lyckats få med honom på noterna? Han är inte förtjust i så stora prismor men jag tror nog allt att han mjuknade en aning. Bäst att spana mer aktivt efter en ny krona innan han ångrar sig.

Lekhörnan inne


1 kommentar:

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...