lördag 13 februari 2010

Åh!


Jag har fått en award från Erika. Tack så jättemycket, vad glad jag blir!!
Reglerna är följande:
Kopiera awarden till din blogg
Länka till personen du fått den av
Berätta sju intressanta saker om dig
Välj ut sju andra bloggare att ge awarden till
Länka till deras bloggar och skriv att de har en award att hämta
Nu då, sju intressanta saker om mig? Hmmm ...
1. Jag uppskattar min familj otroligt mycket, hela högen inräknad!
2. Jag tycker om att köra för fort, typ jämt och överallt ...
3. Mjukisbyxor ... behöver jag säga mer?? ;-)
4. Slöar gärna i soffan om kvällarna och glor på film med maken.
5. Gillar inte pariserhjul!
6. Ordningsmänniska ut i fingerspetsarna.
7. Nyfiken
Dessa bloggar vill jag sända vidare awarden till:

2 kommentarer:

  1. Jag ska hämta awarden, om ett tag. Jag fixar inte att blogga just nu för jag kan inte skriva det jag vill. Men så småningom så kommer jag igen:)

    Kram Martina

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...