torsdag 18 februari 2010

Snyggt på bordet

Här sitter jag i godan ro och slösurfar när en gul postbil parkerar utanför. Hallå, vad gör den här?? Polletten trillar ner ganska fort denna gång och jag inser att jag är byxlös och en karl är på ingång. *rassel, rassel*

Det är ju makens Delicardjulklapp som levereras. Jag vet vad det är i paketet för det har han sagt och jag var med och påverkade valet *visslar* men inte kan jag vänta med öppnandet tills han kommer hem ikväll. Det är ju skillnad att se något på bild och live, eller hur? Sagt och gjort, nu står de här på matbordet och ser så fina ut. Vi har dåligt med höga ljusstakar i detta hus. Ljuslyktor för värmeljus har vi så det räcker och blir över av men ljusstakar är det sämre med.



Ljusstakar Pillar från Herstal i rostfritt stål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...