onsdag 10 februari 2010

Det vita golvet blir verklighet!

Idag kom golvet som maken beställt från Parkett on net. Jag misströstade lite när budkillen kämpade med att få in pallen i garaget eftersom golvet var mer trälikt än det vitlaserad golv som ligger nu. Ringde maken och beklagade mig men möjligheten fanns att skivorna är förpackade med botten upp. Maken öppnade ett paket och visst var det så, de ligger förpackade med botten upp. Smart tänkt för en gångs skull eftersom plastförpackningen väldigt sällan håller när man drar paketen över varandra.

Vi la ut tre brädor för att kolla. Visst är det ett vitt golv och hurra, jag får det helvita golv som jag önskat! Med en gång såg det vitlaserade golvet från K-Rauta grått ut, men så har jag tagit kortet nu när det börjar skymma ute och taklampan ger inte det bästa ljuset som dagsljus ger. Nu är det bara att hoppas att detta golv inte spricker som det förra gjort.


Viva vitmålad ask

1 kommentar:

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...