måndag 22 februari 2010

Vi byter snö mot snö

I morgon bär det av mot Sälen. Först en sväng in till universitetet, hem, slänga i sig lite mat, ut med packning och annat och iväg mot stugan, mot kylan, mot snö och skidåkning. Hur det kommer gå för mig återstår att se. Jag har insett att jag har lite varannan-dag-bra-dagar. Som i lördags; en riktigt bra dag, jag skottade snö i mängder tills rygg och flås sa ifrån. I söndags var jag grinig och hade rätt ont i både rygg och ljumskar. Idag ingenting. Med andra ord: varannan dag. Jag tänker ta mig något eller flera åk i Sälen. Skulle det skita ihop sig får jag bunkra i stugan eller titta på David när han glider ner i backen.

Sälen 2009
Vy från släpliften
Hemfjällsbyn till Högfjällshotellet

Hoppas ni andra har och får ett fint sportlov!

På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...