fredag 19 februari 2010

Till bus(arna)

Jag tar mig ibland en runda i second hand butikerna här i vår lilla stad. Ibland hittar jag ingenting och ibland hittar jag massor. Helt beroende på vad jag är ute efter. Denna gång skulle jag spana bebispyjamas. Hittade jag någon sådan tro? Nope.

Istället föll jag för jackan nedan till David. Nu är den aningens för stor och kommer till användning senare i höst/vinter. Eftersom Röda korset bara tar kontant betalning fick jag ransonera vad jag hittat. Jo, jag hittade några bebisbyxor och bodys men plånboken godkände inte ett köp av allt, och lata jag orkar inte åka till en automat för att hämta pengar och åka tillbaka. Det fick bli jackan denna gång. När jag betalat skrammlade det till i myntfacket. Nämen se där! Två femkronor fiskades fram och ett par bebisbyxor kunde också följa med hem.



Till David

Till bebis


1 kommentar:

  1. naww va gulligt =)
    måste säga att du har en jätte fin blogg men jag undra vill du hjälpa mig med min?
    EMENI*
    annars kan du bli vän med mig på min familjeliv.se
    blivande mamma88
    hade bäst

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...