söndag 3 oktober 2010

Återanvändning

Igår packade jag med familjen för en tur in till Mjölby och Hjärta till hjärta. Där fyndade jag saker jag är riktigt nöjd med. Bästa köpet blev den randiga klänningen som hänger främst. Skorna nedan gillade jag också men det gjorde inte maken. Vem bryr sig om vad han tycker egentligen? Det är jag som ska ha skorna. Ett par finbyxor ligger nere i tvättkorgen och de ska väl läggas upp en halv kilometer innan de passar mina taxben. Gissa vad en blus, en lång t-shirt, en klänning, ett par byxor och ett par skor gick på?





Nu vill jag använda klänningen. Tänk den med ett par vita leggings och helst ett par brunbrända ben i de vita skorna. Nästa sommar kanske, den är inte värst smidig att amma i.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Åh vad roligt att du ville lämna ett litet avtryck hos mig så jag fick chansen att komma och hälsa på här hos dig igen. Det är så kul att få ett "ansikte" på er läsare och lära känna er lite bättre:o)

    Och nu fick jag möjligheten att hitta till din lchf blogg också. YES! Precis vad jag behöver! Kör lchf i veckorna och behöver massor av inspiration!

    Nu ska jag kika vidare här.
    Önskar dig en mysig söndagskväll!

    Kramar Mia

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...