lördag 9 oktober 2010

Till mottagaren


David ville dega i veckan och för att underhålla geggade jag ihop en trolldeg igen. Smidig och enkel sysselsättning. När vi grejar för fullt får jag världens snilleblixt! Stjärnformen som köptes för ynka 5 kronor på Hjärta till Hjärta utgör modellen för etiketterna till årets julklappar. Lite roligare än en vanlig klisterlapp. Nu är frågan, ska de vara som de är eller ska jag måla dem? Sen, ska ni göra trolldegsetiketter är det en fördel att göra hål i dem innan de ställs in i ugnen ...

3 kommentarer:

  1. Jag skulle inte måla dom! Skriv med en silver/guld eller röd penna istället!

    SvaraRadera
  2. Du är så underfundig Heléne, hoppas jag också blir det framöver. Jag skulle nog måla dem i silver eller röd som Camilla skriver.

    SvaraRadera
  3. vilken fantastisk idé!
    kanske ska ge mig på en trolldeg...
    t

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...