onsdag 1 december 2010

Apotekarnes

Jag köpte de här backarna av en vän i somras och de är tänkta att ha i Alvas kommande rum. När hon nu får ett rum? Tills vidare har jag ställt dem ovanpå varandra i ett hörn i vårt sovrum och en låda med barnböcker hamnade i. Det är synd att de står där och trycker men jag hade ingen användning av dem. Än. Sen när jag låg där en dag och försökte få fröken att somna kom jag på att bebisleksakerna i en papperspåse, gömd bakom soffan, lika gärna kunde ligga i en back. Mycket snyggare och mycket smidigare. Sagt och gjort. När fröken äntligen somnat haffade jag med mig en back ner. Smidig som jag är skramlade jag en del (varför är det alltid så att man för mest oväsen när man måste vara tyst?) men fröken sov och backen kom med ner. Fram med papperspåsen och över med bebispryttlarna. Det blev betydligt finare bakom soffan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...