tisdag 21 juli 2009

Fynd!

Efter att ha sett en bild på randiga sittdynor i bloggen hos My shabby chic house packade jag lillfis i bilen och drog till Jysk. De har visst rea där. Så ofta är jag ute och spanar i butiker. De hade väldigt mycket kul men jag är utrustad med ett väldans urlakat konto så jag fick ärta ner mig. Vad jag absolut inte kunde släppa vad det här nedan. En vitlackad balja för 100:- och en däckkorg för samma summa. Däckkorgen tycker jag är så frän och jag har spanat på några på nätet men där kostar de över 500:-, en summa jag inte vill lägga. Vad vi ska ha däckkorgen till har vi ingen aning om men jag ska prova och se hur veden passar i den. Annars finns det alltid någon blomma att sätta i den. Baljan matades med Mårbackapelargonerna från matrummet och placerades ute i det fria. Sittdynor då? Jodå, det blev två randiga för 18:- styck. Det blev även två gröna, lite större sittdynor men de har jag lämnat tillbaka. Idag fyndade jag större kuddar på Shape som har konkursutförsäljning här i stan och kuddarna fick nya fodral.



Vitlackad balja med Mårbackapelargoner

Däckkorg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...