tisdag 28 juli 2009

Yoouuhoooouu!

Pssst!

Jag är har inget direkt roligt att bjuda på än så länge. Eller jo, det har jag men bilderna ska tjackas över till datorn och det får jag göra någon bra dag. Nu är det en perfekt sovardag men ingen bra semesterdag för de som har semester. Det regnar. Jag ska snart upp till sängen och ta en riktig närkontaktdate med min kudde. Kanske är det bättre väder i eftermiddag när jag vaknar till liv?

"Hit the road Jack and don´t you come back no more, no more, no more, no more"
"Hit the road Jack and don´t you come back no more ..."

Ja, lustiga saker kan korsa ens skalle när man traskar sin väg hem efter ett nattpass. Fast ... det är ju inga lila elefanter som gör en sällskap direkt ....


Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...