måndag 11 januari 2010

Det ordnar sig allt!

Jag har haft en hel drös med tankar och funderingar som malt fram och tillbaka i skallen de senaste dygnen. Idag ordnade en hög upp sig och jag känner både lycka och lättnad!

1. Mina studier. Min plan nu är att läsa de första 10 veckorna i kursen samhällsvetenskapligt tema, vara mammaledig och skriva uppsats i höst. Vt 2011 blir det att läsa PA3 och ta resterande 10 veckor på kursen jag inte slutför nu.
2. Babyskydd till bebis är klart! Fick med ett annat skydd på köpet.
3. Litteratur är fixad och köpt och lite annan litteratur kom hem. Mer litteratur finns hos syrran och den sista är beställd.
4. Hmmmm ...
5. Förlossningen ... bävar för den på ett sätt men på ett annat sätt inte. Har lånat en trave böcker på bibblan som får bli kvällsläsningen framöver. Lite mental förberedelse. Tentapluggande sker på dagtid tills paniken och ångesten infinner sig måndagen den 18/1 ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...