tisdag 5 januari 2010

Kära nån!!



Eftersom jag inte är ett dugg motiverad till att plugga så måste man hitta på något annat, som en laglig ursäkt liksom. Så, jag började glutta igenom bilderna här i datorn. Kolla vad jag fann. Herrejösses, har vi haft det så där?? Bilderna är ganska exakt ett år gamla och vi hade bara diskuterat att renovera köket men valt att skjuta det till framtiden. Dessa köksbilder får mig att relatera till ett medelålders par som haft samma kök sen de flyttade in i sitt hus för sisodär 30-40 år sen. Jag tror, om jag inte minns helt fel, att de förra ägarna renoverade köket någon gång i början av 90-talet.
Bilder på hur det ser ut idag finns bland bilderna i högerspalten, eller under etiketten "Köksrenovering 2009"

2 kommentarer:

  1. det blev ju bra mycket snyggare efterråt iaf :)

    SvaraRadera
  2. Hihi alltid roligt att se före och efterbilder! Vädigt stor skillnad!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...