onsdag 13 januari 2010

Hit och dit och dit och tillbaka...


Efter två, eller om det blev tre nätter med sängen under snedtaket, snurrade jag tillbaka den. Maken muttrade, han sover inget bra med sängen åt det hållet och jag sopade tårna i sängramen ett par gånger. Eftersom David la till med ovanan att somna och sova i vår säng under jullovet insåg jag att om jag sopar tårna i sängramen lär han göra detsamma när han släntrar in till oss på nätterna från sitt rum. Några ledsamheter och onda tår vill jag inte bli väckt av under natten så sängen drogs tillbaka till ursprungsläget och maken blev glad och nöjd på köpet. Hyllplanen bredvid sängen fräschades upp med ett lager vitfärg och spjälsängen puttades in i ena hörnet. Om den står där eller mitt i genomfarten sen återstår att se. Än är den inte bebodd med dess rätta innehåll och får så länge agera som förvaring åt babyskyddet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...