tisdag 5 januari 2010

Från kaos till ordning

David måste brås på sin far? Han kan leva i oordning och störs inte av det ett smack. Jag föredrar ordning och reda och klarar inte av att ha rörigt omkring mig. Passande kombination va? Sen ett tag tillbaka har Davids rum sett ut som bilden nedan. Man får bana väg på den lilla golvyta som finns. En natt kunde jag inte sova och skulle sova i hans rum. Det var svårt att ta sig in och ni vet själva hur tyst man är när man verkligen ska försöka vara tyst. Det slutade med att jag hittade ett lock till en back och föste undan en väg till sängen. Städa, ja det kan man ju dö av, det är skittrist men riva ut-det är kanonkul!


Kaoset före

Ordningen efter

Annars ser hans rum ut som nedan för det mesta men är man ledig så måste man sysselsättas, eller hur? Om inget ge en krypande städa-rensa-slänga känsla hos sin mor ...


Arbetshörna


Star wars

2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar i bloggen. :) Vågen håller inte med dock, 10 kilo plus redan. Sitter det inte på magen så sitter det nån annanstans. ;) Va härligt inrett du har i ditt hem fö. Precis som i mina drömmar. Hoppas att jag också får bo så en vacker dag.

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...