torsdag 28 januari 2010

Vackert vitt

Säga vad man vill om snön, den skapar trafikkaos, arbete och en del bekymmer men bjuder även in till lek och lust och visst är det ofantligt vackert!? Jag kan inte minnas när det var så här mycket snö sist? Jag måste varit liten då men så har jag också ett kort minne ;-) När jag lämnat David på dagis mös jag för fulla muggar när jag kom hem och gick i den uppskottade gången med vallar på sidorna och jag kände mig med en gång förflyttad bakåt i tiden som jag minns vintern och sett på kort.
Blågranen vid garaget

Kyssbänken under körsbärsträdet

Utsikt från övervåningen



1 kommentar:

  1. Håller med dig helt och fullt, det är så vackert =O)
    Och det är ju så här vintrarna ska vara, det är ju då man kan njuta av kylan.....men det var verkligen länge sen sist =O)
    Sen kanske det räcker med snö nu.....kanske. Jag ska förvisso inte klaga, när det gäller snöskottning har jag ju haft det bra i år, så att säga =O)
    Snöiga kramar Therese

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...