söndag 24 januari 2010

Jag har lyckats igen ...

... med att lägga något på ett fruktansvärt bra ställe alltså! Jag hade tänkt dra igång lite plantskola och letade efter fröerna från förra året. Jag vet att när jag rensade igenom garderoben där alla inner- och ytterkrukor står att jag höll i påsen och jag vet att jag tänker att jag lägger den smart eftersom de ska fram inom kort. Var är nu detta smarta ställe?? De borde ju vara i källaren eftersom jag höll i dom där sist. Sannslöst alltså ... och så himla typiskt mig.


Plantskola á la 2009


2 kommentarer:

  1. Fin liten samling där på bänken =O)
    Nyfiken som jag är vad är det i krukorna?? Har länge tänkt prova att dra upp från grunden...men det slutar alltid med plantor från plantskolan =O(
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  2. Jösses, jag kommer inte ihåg. Om jag hade hittat var jag la fröpåsarna så vet jag ;-) Det jag kommer ihåg att jag sådde var vit lavendel, taklök, svart stockros och en växt som jag inte kommer ihåg vad den heter, den brukar växa vid vägkanter och skiftar i alla möjliga färger som blå, lila, rosa, vit. Lätt va?? ;-)
    Allt har planterats ut numera. Det gick över förväntan att så, räknade med att det mesta skulle dö :-D

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...