onsdag 20 januari 2010

Säkerhet säkrad

Babyskyddet vi hade till David har nog gjort sitt så för ett tag sen införskaffades nytt. De båda står redo för användning i spjälsängen. Jag föll för den högra stolen, BeSafe iZi Sleep och skulle bara ha den. Sagt och gjort, så blev det. På köpet medföljde den vänstra stolen, Besafe Baby Plus.



Byxor från Röda korset


Återanvändning är bra och dessutom betydligt billigare än att köpa nytt. Det finns en hel del märkeskläder på hyllor och galgar om man bara tar sig tid att titta (om det är märkeskläder man vill ha alltså) Själv köper jag det som faller mig i smaken och för 10 kronor är det inte mycket att fundera på.

3 kommentarer:

  1. Ett bra val av stol!!
    Vi har våra försäkringar i IF så därifrån har vi hyrt stol sedan Ludde var liten. Så vi har haft BeSafe hela tiden, det var så fiffigt ordnat så man bara bytte när barnet växt ur den och den sista som vi har nu får man behålla. Jag har varit kalsnöjd med alla stolarna.
    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas iZi Sleepen blir bra, den var aningens knölig att montera eftersom handtaget ska ner och den var lite svår att få upp (jag är så svag i händerna) men det kanske löser sig när man fått in vanan lite och dessutom inet har en kanonkula och tjock dunjacka i vägen ;-)?? Vi har alltid haft Britaxstolar till David och jag har varit jättenöjd med alla så varför frångå ett vinnande koncept? :-)

    SvaraRadera
  3. hej o hå! oerhört fint hem ni har:) När e beräknad BF förresten?

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...