tisdag 26 maj 2009

Bokbeställning

Jag kommer verkligen inte igång med rapporten! Istället, mellan litteraturgluttandet, beställer jag lite böcker. Men nu, nu måste jag faktiskt sätta igång. Usch, vart ska jag börja??

Bläddrade i Morbergs bok på Maxi i helgen. Där var den 52:- dyrare mot Lycknis som jag beställde ifrån. En kokbok som är härlig tack vare de otroligt fina bilderna.

Lchf, ja jag ger det en chans till. Jag har svårt att hitta rätt väg och blandar ihop med GI. Jag provade lchf för länge sen och åt troligen för mycket fett och hade istället ont i magen. Det positiva jag märkte var att jag blev betydligt piggare och sov bättre. Nu vill jag tillbaka dit!


Lite mer inspiration på väg in i lchf-tänket



1 kommentar:

  1. Ooooh! Rolig beställning. Ska också investera i den sista boken. Kokboken har jag redan :-D Mycket mycket bra...

    *kram*

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...