lördag 30 maj 2009

Plättar i luften

Har precis kommit hem från plantskolan där jag har inhandlat en Mors dag present. Vi ska snart iväg till mina päron (David bjöd in sig själv dit tidigare) för att grilla och firar samtidigt Mors dag. När jag yrade omkring där på plantskolan, det finns ju så mycket man vill ha, så hittade jag dessa raringar och de hängde med hem. Nu när pelargonerna kommit ut på grönbete och vissa har planterats i blomlådor blev det aningens tomt här uppe vid barbordet. Plättarna råder bot på det.

Jag skulle visat en före och efterbild på vad jag pysslat med idag men käre maken har visst tömt kameran på den stationära datorn. Typiskt ....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...