lördag 9 maj 2009

Förra veckans loppis resulterade i ....

... en stor Kockumsgryta, lite tallrikar och några böcker till David. Jag var på stan för att köpa lite grejer på Apoteket när jag ser att det är loppis i centrum. Lika bra att ta varvet innan jag åker hem. Tur att jag gjorde det för där fyndar jag Kockumsgrytan modell gigantisk och några böcker. Turen gick vidare till Motala återvinning och där köpte jag tallrikar som ska få fungera till ytterkrukorna som saknar fot eller underlägg kanske man säger? Jag kollade några lerkrukefat på plantskolan och när jag såg priset stuvades den snabbt tillbaka. 54:- spänn för ett fat! Nä, då funkar tallrikar för 5:- styck minst lika bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...