söndag 8 mars 2009

En ny favoritsida

Jag har funnit en sida jag ofta är inne och blänger på, nämligen denna: Auktionskompaniet. Där har jag hittat en kristallkrona som jag suktar efter dagligen. Maken däremot tycker inte om den och förstår inte vad vi ska med en sån till? Ja, vad ska vi med en sån till? Byta ut den vi har över matbordet kanske? Jag kommer inte lägga ett bud för den motsvarar inte riktigt en sån kristallkrona jag egentligen vill ha, men den är förbaskat fin och den är på ett ungefär en sån jag vill ha. Så, jag fortsätter sukta på denna i väntan på den rätte.



Bild från Auktionskompaniet

1 kommentar:

  1. Hej Helene!
    Tack för ditt besök och din kommentar hos mig. Ska genast berätta hur jag gör med mina bilder. Jag har ett program som heter Microsoft Photo Premium 10 som jag använder. Det är jättebra och lätt! Det andra, angående texten under heter "Susie´s hand". Den går att ladda ner. Sök på Google Susies Hand, free. så kanske det kommer upp =)

    Hoppas allt är bra med dej!
    Kram Benita

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...